Photobucket

Feb 13, 2013

Countdown






tak sabar nak tunggu 30.3.2013


InsyaAllah, lagi 48 hari kamek akan meninggalkan bumi sarawak. Semoga Allah permudahkan urusan aku. Aku nak berubah menjadi yang lebih baik. Alhamdulillah, dengan tarbiah aku berjaya sedikit demi sedikit berubah ke arah kebaikan. Ya Allah, semoga Kau istiqamahkan hati aku. Ada seorang rakan aku bagi tahu, kalau kita hendak berubah, kita kena berhijrah. Semoga perpindahan aku ini menjadikan aku insan yang lebih baik.

Aku nak berhijrah dekat tempat yang tiada orang pun yang kenal aku.

Dengan hari yang berbaki lagi 48 hari ni, aku ingin meraih kebahagian. Aku tak nak sedih-sedih. Tapi, perkara ni tak kan berlaku. Kesedihan pasti menemani aku. Aku cuba untuk tidak menyakiti hati orang sekeliling aku. Aku cuba untuk bahagiakan orang sekeliling aku. Supaya aku pergi meninggalkan mereka dengan hati yang tenang.

No comments:

Post a Comment